Saturday, May 17, 2008
Ha ha.
Aku tak heran pun.
Padan muka.
Siapa suruh start dulu?
Aku rimas.
Kalau kau cakap banyak kali.
What do you expect?
Me to love you back?
Unfortunately, I dont.
Tak kira la berapa ratus juta kali kau cakap.
Cakap sekali sudah
Bukannya aku ni bangang sangat tak faham.
Mood aku lak cam bangsat je hari ni.
Life is a journey.
Yea, right.
Kalau perjalanan kau ok, best la cakap camtu.
Cuba kalau perjalanan cam celaka, mampus tak cakap camtu punya.
Mesti kau cakap camni punya, "life, mine especially is HELL!"
Tak percaya?
Nak bet?
Sure?
Jangan menyesal, lately, mamat Irish yg jaga pot of gold kat hujung pelangi tu tetiap malam tido ngan aku.
Without his pants on.
Ha ha.
Friday, May 16, 2008
Untuk semua guru yang pernah mengajar aku.
Cikgu Junaidah, Cikgu Sabri, Cikgu Kamsiah, Cikgu Hamid, Cikgu Nizar, Cikgu Teh Nazhura, Cikgu Jamaluddin, Cikgu Haslina dan Cikgu Hasmaliza.
Kalian semua memberi impak terbesar dalam hidup aku.
Dan kerana itulah, nama kalian masih terpahat dan tersemat dalam hati aku.
Forever.
Terima kasih.
Atas segalanya.
Mendewasakan.
Itu utama.
Thursday, May 15, 2008
Wednesday, May 14, 2008
Tuesday, May 13, 2008
Tertinggal kat a place but just consider it lost la.
Senang sikit.
Aku buat report kat Balai Jln. Bandar (H.S. Lee)
Aku dah call semua bank.
Aku tak pernah hilang benda penting camni seumur hidup aku.
Damn!
Well, there's always a start for everything, kan?
But i dont want this kind of shitty start, ahakssss.....
Aku tgk kat site JPN, first time hilang IC, kene bayar RM100
Kepala hotak la!
Bukan aku sengaja (ehm... aku tak sengaja, aku 'ter'tinggal) nak hilangkan IC aku, babe....
Melampau sungguh.
Giler ah makan duit JPN ni.
Bikin aku kusut jer, tetengah bulan ni nak kene bayar serat pulak.
Dahla ATM semua pun hilang.
Kusut ah!
Monday, May 12, 2008
Aku tgk cerita ni last saturday.
Aku sangat expect cerita ni sangat seram.
Sebab dia cerita horror dari Jepun.
Tapi......
Macam sial, celaka bangsat je cerita ni.
Tak seram langsung.
Tak suspense langsung.
Sekali pun takde buat aku terkejut cerita ni.
Sampai ada sorang minah ni boleh jerit "blah la bodoh!" dalam panggung.
Tak ke bangsat cerita ni namanya?
Nasib baik bukan aku bayar tiket.
Kalau aku bayar, mau aku bakar je Jepun.
Neway, thanks la budak, belanja akak tengok cerita ni.
Memang cam sial, kan?
Baik tengok Iron Man.
Saturday, May 10, 2008
Yeah Yeah Yeah x4
I love you
but i gotta stay true
my morals got me on my knees
I'm begging please stop playing games
I don't know what this is
cos you got me good
just like you knew you would
I don't know what you do
but you do it well
I’m under your spell
Chorus
You got me begging you for mercy
why won't you release me
you got me begging you for mercy
why won't you release me
I said release me
Now you think that I
will be something on the side
but you got to understand
that i need a man
who can take my hand yes i do
I don't know what this is
but you got me good
just like you knew you would
I don't know what you do
but you do it well
I’m under your spell
You got me begging you for mercy
why wont you release me
you got me begging you for mercy
why wont you release me
I said you’d better release yeah yeah yeah
I'm begging you for mercy
yes why wont you release me
I'm begging you for mercy
you got me begging
you got me begging
you got me begging
Mercy, why wont you release me
I'm begging you for mercy
why wont you release me
you got me begging you for mercy
I'm begging you for mercy
I'm begging you for mercy
I'm begging you for mercy
I'm begging you for mercy
Why wont you release me yeah yeah
break it down
Friday, May 09, 2008
Thursday, May 08, 2008
Tuesday, May 06, 2008
Monday, May 05, 2008
Ha? takde pun. Nape?
Siap panggil yang lagi?
Ala... Come on la, he's younger than me, so calling him yang is nothing la....
Nothing? Kalau takde pape, takkan panggil yang? (hangs up)
That's plastic.
Ada keluar ngan Aqil ke malam tadi?
Ada. We even spent the night together. I already wank your lil' boy 4 times. You should join. Then we have 3some together. Wanna try?
Me d me.
Ha ha ha ha......
Saturday, May 03, 2008
Serious shit punya cakap ni.
Rupanya ada hikmah atas apa yang jadi semalam.
Dah lama sangat kene tekan, sekali dia mantul balik, haaaaaa....
Ambik kau.
The trigger has been pulled
And my cycle dah complete.
Metamorfosis dah lengkap.
Dah takde fake plastic lagi dah.
Apa nampak, itu dapat.
Tara suka kalu, boleh blah!
Friday, May 02, 2008
Thursday, May 01, 2008
Tuesday, April 29, 2008
Monday, April 28, 2008
Saturday, April 26, 2008
Friday, April 25, 2008
Thursday, April 24, 2008
Only call girls who charge you USD1500 a minute.
Thank you very much.
This is for you my LOVE
Monday, April 21, 2008
Sunday, April 20, 2008
Acik rindu sangat kat mak.
Sangat sangat.
Semua doa acik untuk mak.
Acik sayang sangat kat mak.
Sangat sangat.
Semoga mak damai and tenang dalam 'tidur' mak.
Salah satu dari dari taman syurga, InsyaAllah.
Al-Fatihah.
Dah 8 tahun, mak.
Tot you want to dump me oledi.
No sms, no calls.
How can i not think bout that, u tell me.
Shud have told me earlier u r not feeling well.
I knew bout ur ulser, but demam?
I didn't know that.
Friday, April 18, 2008
Belum dengar lagi alasan aku.
Lagi banyak.
Lagi maha hebat.
Sampai terkedu.
Bukan.
Bukan aku banyak alasan.
Aku cuma tak berminat.
Itu saja.
Aku jenis manusia yang kalau aku tak rasa teruja, aku akan jadi malas.
Tapi rajin mencipta alasan untuk menolak.
Kerana aku sedikit bermasalah untuk mengatakan "tidak".
Jalan mudah, cipta alasan.
Itu dan ini.
Aku tahu kau dah bosan.
Tapi kau masih mengharap.
Salah aku?
Aku tak pernah beri kau harapan.
Walau sebesar hama.
Aku beritahu yang sebenarnya pada kau.
Dan aku pernah juga meninggikan suara pada kau, tentang perkara ini.
Apa yang kau harapkan dari aku?
Dan dengan aku, kau perlu tegas.
Jangan biarkan aku pijak kepala.
Sebab kalau aku dah mula memijak kepala, aku akan melampaui batas.
Kemudian aku akan bosan.
Kemudian,
SELAMAT TINGGAL!
Aku angau.
Ha ha ha.
Nak orang basuh ke sweater tu, yang?
Nanti kalau dah basuh, hilang lak bau.
Dah takleh nak bawak tidur dah sweater tu.
Hmmm.....
Tak payah basuh la, eh?
Nanti sayang basuh sendiri, k?
Love u a lot, sayang.
Wednesday, April 16, 2008
Sure you want to avoid me, is it?
Me tak kisah pun. Eh, jap.... kisah gak la... sikit....
Ehehehehehehe......
Rob Thomas - Streetcorner Symphony
It's morning
I wake up
The taste of summer sweetness on my breath
It's a clear day
In this city
Let's go dance under the street lights
All the people in this world
Let's come together
More than ever
I can feel it
Can you feel it
Come on over
Down to the corner
My sisters and my brothers of every different color
Don't you feel that sunshine telling you to hold tight
Things will be alright
Try to find a better life
Come on over
Down to the corner
My sisters and my brothers there for one another
Come on over
Man I know you wanna let yourself go
Some people
It's a pity
They go all their lives and never know
How to love or to let love go
But it's alright now
We'll make it through this somehow
And we'll paint the perfect picture
All the colors of this world will run together more than ever
I can feel it
Can you feel it
Come on over
Down to the corner
My sisters and my brothers of every different color
Don't you feel that sunshine telling you to hold tight
Things will be alright
Try to find a better life
Come on over
Down to the corner
My sisters and my brothers there for one another
Come on over
Man I know you wanna let yourself go
We may never find our reason to shine
But here and now this is our time
And I may never find the meaning of life
But for this moment I am fine
So
Come on over
Down to the corner
My sisters and my brothers of every different color
Don't you feel that sunshine telling you to hold tight
Things will be alright
Try to find a better life
Come on over
Down to the corner we can leave it all behind
Never been a better time
Come on over
Man I know you wanna let yourself go on and on and on
Tuesday, April 15, 2008
Saturday, April 12, 2008
Friday, April 11, 2008
Muahahahahahahahhaha........
Ade ke patut, bet ngan aku off phone for the whole night.
Kompom la aku menang.
Walaupun sayang aku merajuk sikit, but still, aku menang jugak.
Ha ha ha.....
Sayang, sorry ye?
Orang dah nak bangun dah, tapi tak terbangun.
I'm very very sorry.
I love you.
Thursday, April 10, 2008
I came apart inside a world made of angry people
I found a boy who had a dream
Making everyone smile
He was sunshine
I fell over
My feet like bricks underwater
How am i supposed to tell you how i feel
I need oxygen
Oh baby If I was your lady
I would make you happy
I'm Never gonna leave, never gonna leave
Oh baby I will be your lady
I am going crazy for you
And so i found a state of mind
Where i could be speechless
I had to try it for a while
To figure out this feeling
This felt so right
Pull me upside down to a place
Where you've been waiting
How am i supposed to tell you how i feel
I need oxygen
Oh baby If I was your lady
I would make you happy
Im never gonna leave, never gonna leave
Oh baby I will be your lady
I am going crazy for you
And you dont wanna keep me waiting
Staring at my fingers
Feeling like a fool
Oh baby I will be your lady
I will make you happy
I'm never gonna leave, never gonna leave
Oh baby I will be your lady
I'm going crazy
yeah-ohhhh
Tell me what you want,
Baby tell me what you need
Anything i ask baby give it to me
Baby give it to me, give it to me
I came apart inside a world made of angry people
I found a boy who had a dream
Making everyone smile
Wednesday, April 09, 2008
Sebab the other party yang terhegeh-hegeh.
Yang tanya.
Sebab tu the other side ego and boleh tetiba jadik ais.
Cuba kalau the other side yang tanya dulu.
Mesti the other side takut sikit nak merajuk-merajuk ni semua, kan?
Come on la my fren, you are wayyyyyy better and stronger than this.
Come on!
Tuesday, April 08, 2008
Bukan hilang, tapi jatuh kat tengah highway.
Bergolek dari tepi sampai ke tengah to be exact.
Aku buka sebab ada bedak melekat kat jari, pastu nak alih gi jari sebelah.
Then, jatuh dan terus bergolek ke tengah highway.
Aku pun pandang je cincin tu bergolek tanpa mengambil apa apa tindakan.
Yang aku heran tu, aku boleh tengok je.
Ngok betul.
Dah almost 3 thn aku pakai cincin tu.
Murah jer. RM40.
Tapi sayang. Coz aku beli cincin tu ngan Asu.
Takpelah, mungkin akan dapat cincin yg lebih besar agaknya.
He he he..........
Monday, April 07, 2008
Sunday, April 06, 2008
Tu baru bertunang, satgi kalau kawen, mati aku agaknya.
Dah nama PA, so, macam la aku ada option lain, kan?
Tapi takpe, aku enjoy working with him.
Memang la dia fussy, tapi takde la sampai tahap perfectionist.
Normal, semua orang nak benda perfect, kan?
Really got me thinking.
What do you mean by saying i'm acting like "who i were"
NOOOOO......
I DO NOT want to be in that considerate mood nemore, babe.
It's tiring.
Damn tiring!
Does love need reasons?
If it does, say you take away the reasons, will there still be love?
Wednesday, April 02, 2008
Tuesday, April 01, 2008
Thursday, March 27, 2008
Wednesday, March 26, 2008
Tuesday, March 25, 2008
Thursday, March 20, 2008
If not, memang lost contact la kita jawabnya.
I missed talking to you, and most importantly, I missed you.
Thank you so much for cheering me up yesterday.
And I'll pay you. No worries. :)
And you know who you are (or do I need to put your name here? ihiksss....)
Wednesday, March 19, 2008
Tapi memang dah lain sangat. Sangat sangat.
Aku pun tak tahu perasaan aku sekarang.
Aku sedih, and aku ada rasa nak nangis.
And aku ada rasa nak luahkan kat someone, tapi semua orang busy.
Kalau aku layan hati aku ni, mahu menangis gak aku jam jam ni jugak karang.
Tipu kalau aku tak sedih.
And it hurts.
It hurts like hell.
Bukan 2 hari. Lamaaaa....
Tuesday, March 18, 2008
Monday, March 17, 2008
Thursday, March 13, 2008
Friday, March 07, 2008
Friday, February 29, 2008
Kene la solve sendiri.
Orang lain boleh bagi nasihat je.
Sendiri yang kene buat, kene decide.
Tak boleh mintak orang lain tolong buat keputusan untuk diri sendiri.
Nanti ada lak alasan nak salahkan orang lain, kan? Betul tak?
Tanggung la sendiri, jangan asyik nak salahkan orang lain je.
Wednesday, February 27, 2008
Monday, February 25, 2008
Saturday, February 23, 2008
Thursday, February 21, 2008
Monday, February 18, 2008
I should’ve been blind, to keep me from loving you
Why did I see the beauty inside of you?
It’s too late for me, you’ve already spread inside me
No matter how I try to wash and erase you, you spread all over my body
Slowly this pain makes me weary
I straighten my back, trying not to collapse
The world tells me I shouldn’t dream
I don’t be given any hope or love from you
I shouldn’t be able to dream, so my breathing won’t stop
Instead of leaving me here with you, take me away
I didn’t dream, I would be able to live
When I start to dream, I start to love
And matter all become harder to bear
I straighten my back, trying not to collapse
The world tells me I shouldn’t give
I won’t be given any hope or love from you
From wanting you so much, I become greedy
Now I want to be happy
No matter how I try to give up on you
My eyes always stop when they see you, and dream
Slowly this pain makes me weary
I straighten my back, trying not to collapse
The world tells me I shouldn’t dream
Any hope or love
Won’t be given to me
credits to aheeyah.com
Friday, February 15, 2008
Dia nak add link blog aku kat blog dia.
Aku iye je suruh dia bukak template, dia duk cakap ngan aku takde pun perkataan template kat dia punya blogger.
Sekali blogger sekarang ni dah tak guna perkataan template, dia guna layout.
Muahahahahahaha........
Mana la aku tau.
Nama aku set up blog aku tahun 2002, mana la aku tau sekarang its layout.
Ha ha ha.
The moment i set my eyes on you.
I felt everything around me moves.
And your love slowly moved in.
Into my heart.
All this time, where have you been?
Don't you know, i want you so.
You makes my soul complete.
I was enrapture by your love.
To this day, i still am.
I love you.
Thursday, February 14, 2008
Tuesday, February 12, 2008
Tapi sekali dia punya meeting abis lambat daa.......
Pastu lrt pun stuck kat Ampang Park.
ahahahaha.......
Aku harap sangat dapat kat situ, Chah.....
Aku malas dah nak cecarik tempat lain.
Environment pun best jer.
Aku dapat rasa yg aku takkan stress kat situ.
Doa untuk aku bebanyak yer?
Monday, February 11, 2008
1. Pierce your nose or tongue? - done my tongue once
2. Be serious or be funny? - funny
3. Boxers or briefs? - boxers :D
4. Whole or skim milk? - skim milk
5. Single or taken? - taken
6. Simple or complicated? - simple
7. Law or anarchy? - depends on the situation
8. Flowers or angels? - angels
9. Grey or gray? - grey
10. Read or write? - both
11. Color or black-and-white photos? - black n white, baru la nampak classic
12. Sunrise or sunset? - sunset pasal lepas tu leh tidoooo......
13. M&M's or Skittles? - M&M
14. Go to bed late or wake up late? - wake up late
16. TV or Radio? - TV
17. Is it POP or SODA? - SODA
18. X or O in Tic-Tac-Toe? - X
19. Leather purse or knit purse? - leather purse (kayaaaa....muahahahah)
20. Eat an apple or an orange? - apple
21. What came first the chicken or the egg? - chicken
22. Hot or Cold? - cold
23. Light or dark nail polish? - tak pakai. HARAM
24. Tall members of the opposite sex or short? - tall
25. Sun or moon? - moon
26. Emerald or ruby? - emerald
27. Mt. Dew or Surge? - ha?
28. Left or right? - right
29. 10 acquaintances or 1 best friend? - 1 best friend whom i can confide about anything
30. Vanilla ice cream or chocolate ice cream? - vanilla
31. High or Drunk? - dedua tak nak
32. Green beans or carrots? - carrots
33. Low fat or fat free? - low fat
34. What is your biggest fear in the world? - snakes
35. Silver jewelry or gold jewelry? - gold (leh gadai kalau sesak... muahahahah)
36. Kids or no kids? - kids!
37. Cat or dog? - cat
38. Half empty or half full? - half full
39. Mustard or ketchup? - ketchup
40. Hard cover books or soft cover books? - hard cover. leh tahan lama
41. Newspaper or magazine? - newspaper
42. Sandals or sneakers? - sandals
44. Red car or white car? - red car
45. Happy and poor or sad and rich? - happy n poor
46. Singing or dancing? - singing
47. Hugging or Kissing? - hugging
49. Happy or sad? - happy
50. Purple or green? - green. am a naturalist. :P
Saturday, February 09, 2008
this is just a joke, but full of lesson. (pada org yg tertentu sahaja)
While walking down the street one day a Malaysian Boleh Minister is tragically hit by a truck and dies. His soul arrives in heaven and is met by St. Peter at the entrance."Welcome to heaven," says St.Peter. "Before you settle in, it seems there is a problem. We seldom see a high official around these parts,you see, so we're not sure what to do with you.""No problem, just let me in," says the man."Well, I'd like to, but I have orders from higher up. What we'll do is have you spend one day in hell and one in heaven. Then you can choose where to spend eternity." "Really, I have made up my mind. I want to be in heaven," says the Yang Berhormat" I'm sorry, but we have our rules,"says St. Peter.
And with that, St. Peter escorts him to the elevator and he goes down,down,down to hell. The doors open and he finds himself in the middle of a green golf course. In the distance is a clubhouse and standing in front of it are all his friends and other politicians who had worked with him. Everyone is very happy and dressed in the finest batik there is. They run to greet him, shake his hand, and reminisce about the good times they had while getting rich at the expense of the people. They play a friendly game of golf and then indulge themselves on lobsters, caviar and the most expensive food there is. Also present is the devil, who really is a very friendly guy who has a good time dancing and telling jokes. They are having such a good time that before he realizes it, it is time to go. Everyone gives him a hearty farewell and waves while the elevator rises.The elevator goes up, up, up and the door reopens on heaven where St. Peter is waiting for him."Now it' s time to visit heaven."
So, 24 hours pass with the Yang Berhormat joining a group of contented souls moving from cloud to cloud,playing the harp and singing. They have a good time and, before he realizes it, the 24 hours have gone by and St.Peter returns."Well, then, you've spent a day in hell and another in heaven. Now choose your eternity."The Yang Berhormat reflects for a minute, then he answers: "Well, I would never have said it before, I mean heaven has been delightful, but I think Aiyam better off in hell." So St. Peter escorts him to the elevator and he goes down, down, down to hell. Now the doors of the elevator open and he's in the middle of a barrenland covered with waste and garbage. He sees all his friends, dressed in rags, picking up the trash and putting it in black bags as more trash falls from above.The devil comes over to him and puts his arm around his shoulder."I don't understand," stammers the Yang Berhormat.
"Yesterday I was here and there was a golf course and clubhouse, and we ate lobster and caviar,drank champagne, and danced and had a great time. Now there's just a wasteland full of garbage and my friends look miserable. What happened?"The devil looks at him, smiles and says, "Yesterday we were campaigning just like you during an election......Today you voted."
VOTE WISELY IN THE COMING ELECTION
Monday, February 04, 2008
Satu forum dah tau tembelang.
Buat jahat, memang la ada balasan.
Allah pun dah cakap, buat dosa, mesti ada balasan.
Tak nak kene balas, taubat la.
It's called KARMA.
What goes around comes around.
Bukan aku yang balas, dah ada orang lain tolong balaskan.
Muahahahahahahahah.......... (gelak macam dah masuk syurga, kata ayah aku....)
Saturday, February 02, 2008
Friday, February 01, 2008
Aku tgk cerita ni tadi ngan bestest bespren aku kat Midvalley.
Layan giler ah cerita ni, but could be better.
It's a spoof from 300, not as good as scary movie, though.
Sementara nak tunggu wayang start, makan teppanyaki, marble cheesecake from secret recipe and pure vanilla ice blended from coffee bean n tea leaf. Result? Kepeningan tahap cipan yg rasa nak muntah keluar semua isi perut. Muahahahahaha........
Gila betul balas dendam kita, Chah.
Almaklumlah, dah lama tak jumpa.
Kene la berhabis-habisan, tak? (read: alasan je!)
Thursday, January 31, 2008
Tuesday, January 29, 2008
Miahahahaha.....
Kiddo, akak bukak forum mesra tadi.
Tergerak hati nak baca mesej lelama dalam inbox.
What happen to us, yer?
Akak ada buat salah ke?
If i am, i'm sorry ye chibi?
Akak sayang ko sangat, ko tak sayang akak ker?
Akak rindu budak kecik yang dulu.
Yang dulu-dulu. Yang kalau derhaka kat akak, nanti masuk neraka. ehehehe.....
Chibi!
Monday, January 28, 2008
Sunday, January 27, 2008
Saya sebatang pen. Nama saya Parker. Saya dilahirkan di sebuah kilang di Amerika Syarikat. Terdapat banyak kawan kawan seperjuangan saya di situ. Kemudian, kami dibungkus dan dimasukkan ke dalam kotak untuk dieksport ke negara-negara lain.
Kami semua dimasukkan ke dalam sebuah kontena dan di bawa berlayar di atas sebuah kapal laut. Saya telah dihantar ke sebuah negara bernama Malaysia. Saya diturunkan di sebuah pelabuhan bernama Pelabuhan Klang. Kemudian, kotak yang berisi saya dan kawan-kawan dipunggah ke dalam sebuah lori untuk diagih-agihkan ke serata Malaysia.
Saya telah dibawa dan dipamerkan di sebuah kedai di Jalan Raja Laut. Semua orang memuji kecantikan saya, tetapi tidak semua orang dapat memiliki saya kerana harga saya adalah mahal.
Pada suatu hari, datang dua lelaki ke kedai tuan saya. Mereka membelek-belek saya dan sebatang lagi kawan saya. Kemudian, saya terdengar salah seorang lelaki itu berkata, "saya ambik yang ini la tokey, dua ya?". Kemudian, tuan kedai itu pun membungkus saya dan sebatang lagi rakan saya yang turut dipamerkan di kedai itu.
Saya dibawa menaiki kereta selama hampir 2 jam. Kemudian saya terdengar lelaki itu berkata lagi, "mesti budak 2 orang tu suka dan bangga dapat pen ni". Kemudian rakan lelaki itu menjawab, "aku rasa kalau plain macam ni je, tak terasa sangat. Apa kata kalau kita ukir nama diorang kat pen ni, lagi special". "Betul jugak cakap kau tu", kata lelaki pertama tadi.
Kemudian, aku dibawa pula oleh lelaki pertama tadi ke Klang, untuk mengukir nama 2 orang yang bakal menerima aku dan rakanku. Semasa proses mengukir nama dilakukan, aku berasa amat sakit, tetapi bangga kerana aku bakal berkhidmat dengan tuan ku yang sebenar tidak lama lagi. Badanku diukir dengan nama Fasihatul Husna Binti Rais dan rakanku diukir dengan nama Ismail Bin Mohammad. Setelah selesai proses pengukiran, aku dibawa pulang oleh lelaki itu. Kemudian, aku dibalut dengan sehelai kertas yang amat cantik.
Hari yang aku nanti-nantikan telah tiba. Aku bakal bertemu dengan tuan ku yang sebenar sebentar lagi. Aku berasa amat berdebar-debar. Adakah tuan ku akan menyayangiku atau akan mensia-siakan aku? Aku berasa amat takut dan juga gembira pada masa yang sama. Rupa-rupanya aku akan diberikan kepada seorang pelajar cemerlang dalam peperiksaan UPSR. Apa UPSR itu, aku pun tidak tahu tapi aku berasa sungguh bangga. Aku juga dapat merasa yang tuan ku gembira mendapat aku kerana dia memegang aku dengan sungguh erat.
Apabila tuan ku sampai sahaja di rumah, dia terus membuka bungkusanku. Dia menjerit, "mak! Acik dapat pen Parker, siap ada tulis nama lagi. Bestnya!". Kemudian aku tahu, bahawa tuan ku amat menyayangiku dan akan menjagaku dengan cermat. Aku berasa sungguh bahagia. Tuan ku jarang menggunakan aku kerana dia amat menyayangiku.
Malang tidak berbau, pada suatu malam di tahun 1996, semasa orang sibuk bersiap-siap untuk kenduri kahwin kakak tuan ku, aku telah dicuri seseorang. Aku telah digunakan oleh bapa tuan ku untuk mengisi dan menandatangani borang kahwin kakak tuan ku. Kemudian, orang itu terus menyimpan aku ke dalam poketnya. Aku ingin menjerit, tetapi apalah dayaku, aku hanya sebatang pen!
Aku sayang pen Parker tu sangat.
Sangat sangat.
Tu hadiah aku ngan Mail jadik best student UPSR sekolah aku.
Aku ingat lagi masa aku amik pen tu dari Cikgu Abdul Rahman, dia pesan kat aku, "belajar elok-elok, jaga pen ni baik-baik. Hadiah ni adalah tanda kasih sayang kami semua cikgu untuk kamu".
Memang bangsat orang yang curik pen aku tu.
Kalau dia "ter"ambik, takkan takleh pulang balik?
Bukan tak tau tu pen aku, pasal ada nama aku engraved kat pen tu.
Kalau tak kenal nama aku pun, mesti kenal nama ayah aku, kan?
And takkan tak ingat dari rumah mana datangnya pen yang ada dalam kocek tu, kan?
Kesimpulannya, dia memang sengaja nak curik pen aku.
Memang tak bahagia la dia seumur hidup!
Saturday, January 26, 2008
Malas!
Balik kampung aku ok jugak.
Cakap jer esok tengahari nak balik sini.
Macam aku tak pernah terkena.
Cheh!
Macam Sheeda cakap, kalau sehari tak gaduh, tak boleh ker?
Tak!
Muahahahahaha.......
Tapi kalau gaduh tah berapa saat jer.
Dulu aku tak menjawab, sekarang apa saja dia cakap, aku jawab jer.
Pedulik apa aku.
Mwahahahahahaha........
Aku meng'quote' kata kata kawan abang ipar aku:
"Loyal and trust is two different entity"
"loyal to yr country....but u mistreated it..by misusing the privilige given"
"trust given...u broke it silently.. break it in so many ways...such as ponteng kelija...time keje chat"
The very the true la.
Untuk pertama kalinya, serious talk ngan mamat nih.
Ahahahahahaha.....
Selama ni, buat aku sangap n sasau jer.
Thursday, January 24, 2008
Annoying tau tak?
Suka hati aku la nak cakap ke tidak.
Jangan paksa orang, kalau kau tau kau sendiri pun tak suka kena paksa.
Menyakitkan hati betul.
Aku dulu pun sebab nak elakkan bergaduh jer, kalau tak, tak kuasa aku.
Heath Ledger is dead.
I love to watch him in Brokeback Mountain.
Eventhough aku kurang sikit dengan manusia songsang yg memang kene laknat ngan Allah ni.
To me, his acting is superb.
U can feel his love lost masa dia bau baju Jack.
Nasib baik aku ada "gudang" wayang, dapatla jugak aku tgk cerita ni.
Ehehehehehe........
Tuesday, January 22, 2008
Cheh!
Ingat aku tak tau ke?
Aku lagi lama menceburkan diri dalam dunia flirting ni la.
I am the master of the universe, ahahahahaha........
Aku call, tak nak angkat.
Mic rosak kunun, cheh!
Aku call nombor lagi satu, tak dapat.
Dahla memang ngaku ngan aku nak beli no Digi.
Ape la.
Tak reti langsung nak berlakon.
Kegagalan berada di mana mana.
Yeay!
Aku terer!
Dengan sakit berdenyut-denyut.
Dahla stimulus aku tak online. Ahahahahahah....
Gila sakit hati aku tengok Martha malam tadi.
Boleh sarikata untuk succulent is sukulen.
Bangang!
Tolong la, sarikata tu untuk orang yang kurang faham bahasa Inggeris untuk tahu apa maksudnya.
Kalau succulent is translated as sukulen, apa kejadahnya?
Baik dengar je apa yang Martha sebut instead of baca sarikata.
Nasib baik DIA dah tak keje kat tv bangang ni.
Kalau tak, mau kaw kaw aku 'bagi' kat DIA malam tadi.
Ehehehehe........
Monday, January 21, 2008
Sunday, January 20, 2008
Friday, January 18, 2008
You really want me to give up on you, huh?
It hurts.
I almost give up on you.
Almost.The word is just at the tip of my tongue the other night.
Thank God, i still can hold it back.
Been trying to ignore it, but I have feelings, you know.
I'm not some goddamn robot.
I'm a hot blooded human being, for heaven's sake.
I have a heart that pumps blood through my veins.
Don't think i can hold it much longer.
This is wayyyyyyyy too much.
It hurts the first time.
Ignored.
Then it got worse and worse.
And you're stepping off the boundaries.
Please, stop it.
Wednesday, January 16, 2008
Baru 2 bulan aku tak gi kedai uncle, sekali signboard dah tukar la.
Colorful lagik.
Tu baru 2 bulan aku tak pegi, kalau 2 tahun, langsung tukar cat.
Muahahahahahah......
Siap tanya aku lagi mana hilang.
I'm around uncle, just don't have the time to drop by.
Don't worry, i'm still 1 of your most loyal customer.
Sebab tu aku malas nak gi Kajang.
Aku dah agak dah, mesti jumpa orang MPKj punya.
Arghhhhhh!!!!!!!!
Nak ambik tindakan tatatertib kat aku pulak.
Nak berapa ratus surat perletakan jawatan nak aku hantar?
Dahla breach contract.
Memang la buat my blood go upstairs macam ni.
Bodoh betul.
Dahla dapat anak lilin.
Muahahahahaha.....
Giler artis. Gila kuasa. Gila pangkat!
GILA!
Tuesday, January 15, 2008
Bila time aku mintak tolong, macam bangsat jer.
Aku bukan mintak tolong pun sebenarnya, memang dia yang patut buat!
Buat la macam ni.
Doa orang teraniaya ni makbul.
Ko ada anak pompuan, nak aku jadi jahat n doakan anak ko jadi pelacur ke?
Kalau nak kira, aku tolong lagi banyak dari apa yang ko tolong aku.
Ko kene tangkap khalwat pun, kalau tak aku yg jadi penjamin betina tu, amacam?
Nak berkira ngan aku?
1 , 2, 3 dan seterusnya.....
Ahahahahaha.......
Aku akan keep hounding you.
Sampai ko lemas!
Saturday, January 12, 2008
Very high appeal. Love is one of a kind. Very romantic. Most caring person
you will ever meet! Entirely creative. Extremely random and proud of it.
Freak. Spontaneous. Great telling stories. Not a Fighter, but will KNOCK
your lights out if it comes down to it. Someone you should hold on to.
Love of my life : LIBRA - The Lame One <----- (ehehehe)
Nice to everyone they meet. Their Love is one of a kind. Silly, fun and
sweet. Have own unique appeal. Most caring person you will ever meet!
however not the kind of person you wanna mess with ... u might end up
crying....
Punya la tak synchronize otak ngan jari aku, ahaksss......
Tadi tolong ayong n asu kat karipap, n satu je yg aku tak suka, nanti tapak tangan aku especially yg kat ibu jari mesti sakit giler. Tapi takpela, amal jariah, kan?
Ehehehehe......
Tuhari aku ada jumpa satu blog yg penuh ngan gambar kucing, sekali lupa lak nak favorite, kiciwa betul pasal aku ingat aku nak link kat blog aku. Cheh!
Kiddo, did i do anything wrong?
Kenapa lately akak rasa ko macam nak avoid dari akak jer?
Serious cold.
I can feel the coldness here, tarak tipu punya.
The way you talk to me, sms me, memang lain gila.
If you really want to avoid me, do tell.
Akak leh faham n terima punya, no worries.
Kita bukan baru kenal semalam, dah 6 tahun dah.
Akak sayang ko. Betul betul sayang.
From the bottom of my heart, i really really love you, kiddo.
So, kalau nak ditch me pun, at least tell me, n tell me why.
I need and want to know, aight?
Sunday, January 06, 2008
Saturday, January 05, 2008
Aku heran, Malaysia ni ada berapa kangkang kera ladang kelapa sawit?
Sebab setahu aku, kalau aku on the way nak balik kampung, ada berjuta juta kangkang kera ladang kelapa sawit yg akan aku lalu, jadi, camana leh takde minyak?
Belum start ada kete guna biodiesel lagi
Nanti akan goreng ikan guna air menyamar jadi minyak.
Kakak aku kata aku gila!
Hahahahahahahaha..........
Friday, January 04, 2008
giler lama tak pernah update......
Looking back at me I see that I Never really got it right
I never stopped to think of you
I'm always wrapped up in things I cannot win
You are the antidote that gets me by
Somethin' strong like a drug that gets meHigh
What I really meant to sayIs I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
What I really meant to sayIs I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so
Cold, to you, I'm sorry 'bout all the lies
Maybe in a different light
You can see me stand on my own again'
Cause now I can see
You were the antidote that got me by
Somethin' strong like a drug that got meHigh
What I really meant to sayIs I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
What I really meant to sayIs I'm sorry for the way I am
I never meant to be so cold
Never meant to be so coldI never meant to be
So coldI never really wanted you to see
The screwed up side of me
that I keepLocked inside of me so deep
It always seems to get to meI never really wanted you to go
So many things you should have knownI guess for me there's just no hope
I never meant to be so cold
What I really meant to say (Say)Is I'm sorry for the way (Sorry for the way) I am(I am) I never meant to be so cold
Never meant to be so coldWhat I really meant to say (Say)Is I'm sorry for the way (Sorry for the way) I am(I am) I never meant to be so cold
Never meant to be so cold
Friday, August 24, 2007
Monday, July 23, 2007
Ahakssss
i'm jobless now
anybody want to offer me a job?
With a pay that is not less than RM1600
contact me thru my emai at demynangel@yahoo.com
hehehehehe (read: am dead serious!)
Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...
-
Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...
-
Sssssshhhhhhhhhh....... Silent! Aku rasa cam nak nangis, cam nak marah, cam nak jerit..... Semuanya ada!
-
Aku amik ni kat dalam friendster, si Lennie letak kat bulletin board.... 1.Your name spelled backwards? ansuhlutahisaf 2. Where were yo...