Friday, January 07, 2005

Rupanya batuk dan sakit tekak aku 2, 3 hari nih nak membawa ke demam...
Patutla aku rasa nafas aku panas semacam jer semalam.....
Hidung aku berair.....
Macam Mr. Martjin said, "don't get dehydrated coz of your running nose..."
Hahahahah... Funny.... Aku suka customer yang peramah dan kelakar seperti ini...
Aku rasa macam nak gi klinik, macam nak ambik MC...
Series, dada aku rasa sendat, peparu aku rasa cam kembang...
Perut aku rasa tak besh...

Laaaa..... Dah kul 1 tengahari, awak baru bangun?
Nasib baik saya call, kalau tak, sampai pukul berapa la terlajaknya tuh....
Patutla pagi tadi saya call, awak tak angkat...
Awak tido lagi ye?
Hmmmm...... Kan saya dah kata, jangan tido lambat....
Awak degil.....

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...