Sunday, June 19, 2005

Malam tadi aku layan CSI Las Vegas first season...
Dari kul 3 petang, sampai kul 3 pagi.
Non stop...
Aku cuma berenti utk makan, solat dan mandi sahaja...
Tu pun tak abis lagi aku tengok...

Akhirnya, aku tengok gak citer Titanic ni sampai abis...
Tu pun sebab Lennie beria suruh aku tengok...
Setelah 8 tahun citer nih (citer ni kuar kat Mesia on 18/12/97), baru tadi aku tengok...
Selama ni aku tgk preview kat tv jer...
Tak pernah tengok cerita ni full...
Aku pun tak tahu kenapa aku takde desire pun nak tengok citer nih...
Mebbe sebab masa tu, citer ni macam over expose...
Muahahahaha...

Nape aku menulis cam typical malay yg poyo ari nih?
Is it because my considerate mode is kicking in?
kua kua kua....

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...