Tuesday, February 28, 2006

Patutla aku rasa tak sedap hati jumaat tuhari.
Nak gaduh rupanya.
BACKSTABBER!
No! That's not the word.
UNTRUSTWORTHY! That's the correct word.
You don't worth my trust anymore. Not a single penny pun.
Bangsat betul. Aku cerita masalah aku, pergi cerita kat Mail, nape?
Langsung Mail confront dia, and kitorang jadi gaduh!
What are you trying to do?
Destroy us?
Son of a bitch! Mulut cam pantat!
And kitorang dah drifted apart.
Borak pun dah tak macam dulu.
Memang celaka la engkau seumur hidup!
Aku dah tak tahu camana nak amend situation ni lagi dah.
Nak harap ko betulkan, sampai mampus la.
Aku rindu dia yg dulu.
Yang ko dah destroy, cincang sampai lumat sampai tak nampak kesan tuh.
So, happy now?

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...