Monday, September 29, 2008

Aku hilang 2 hari.

Aku rather kau begged aku daripada cakap kau redha if aku say no. Dan aku sangat fond of you. Sangat. Dan aku juga rasa sangat comfortable with you. Sehingga aku boleh cerita benda yang kakak aku sendiri pun tak tau.

Dan aku sangat benci buat orang disappointed. Dan aku tak nak let him down. Sebab aku suka dia. Aku sayang dia. Dan aku tak nak hilang lagi.

Kononnya nak makan Hartz Chicken Buffet. Sekali jadi Hartz's reject nombor 3. Sudahnya beli sushi, temaki roll, apple juice n ribena n buka puasa kat depan cold storage tu je. Dah hilang rasa nak gi Hartz dah. Then smoke kat luar. Then gi beli blue cheese, mixed dried fruit. Lepak kat Sweet Chat makan blue cheese sama dried fruits. Minum Strawberry Mojito and Blue Ocean. Pastu tetiba nak makan Black Pepper Chicken Burger. And dia punya dessert sangat sucks. Cream almond my ass rasa cam Clorox.

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...