Wednesday, October 01, 2008

Selamat Hari Raya. Pada orang yang 'ter'baca blog aku.

Kakak aku tengah terkekek kekek ketawa tengok Nana Tanjung 2. Sebab dia kata Waheeda comel and Jehan Miskin cantik. WHAT?

Aku rindu W580i aku.

Bilik? Aku ingat dia nak jumpa aku tanpa ada adegan dalam bilik. Rupanya nak jumpa aku dalam bilik terus. Tanpa ada keinginan untuk keluar. Baring baring je dalam bilik. Sambil apply teori dalam KamaSutra.

"Selamat Hari Raya."
"Selamat Hari Raya. And I'm sorry for everything."
"Shut up!"

Aku confuse, letak noktah sebelum atau selepas quote? And you call yourself writer? Well, i never did. I'm a typist.

Well, aku pun nak mellow mellow hari raya ni. Walaupun orang kata hari raya untuk bergembira. Masalahnya aku tak gembira pun. Tak rasa macam raya pun. Dah 8 tahun aku rasa macam ni, so stop talking bout hari raya kene gembira. Dan yang lebih jeliknya, raya ni aku tak beraya kat rumah aku. Yes, you read me right, rumah aku. Tadi siang, aku boleh terbayang-bayang apa yang aku buat kalau aku beraya kat rumah aku. Jadi, untuk menghilangkan bayangan-bayangan itu, aku tidur. Ya, aku tidur pada hari raya pertama dari jam 2.30 sampai 6.30. Best, kan?

Sebab aku tidur selain dari untuk menghilangkan bayangan is, takde orang datang beraya pun kat rumah ni selain daripada budak-budak kecik 9 orang. Yang datang untuk kumpul duit raya. Sangatlah bagus. Sebab kalau kat rumah aku, kalau raya-raya nak tidur, mati kene hambat ngan kakak and ayah aku. Sebab aku ngan kakak aku kene take turn sediakan hidangan untuk orang datang beraya. DAMN! Aku nak balik beraya kat rumah akuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...