Friday, December 05, 2008

Rabu lepas aku tengok Twilight ngan besfren aku. Owh, aku kecewa lagi. Kenapa review dia macam best, tapi aku tengok rasa cam nak keluar je dari TGV? And Chah, congratulation to us both for surviving the movie. Seriously. Congrats. Nasib baik tiket RM7 je and it wasn't me who's paying. Hehe... Thank u Chah, n im sorry. But its not entirely my fault pun kan? Kawan kau pun cakap citer tu best, kan? Cerita vampire yang tak seram langsung, kan? Trailer sebelum movie start yg lagi seram, kan?

If Edward were my boyfriend, i wouldnt want him to leave me either. Pompuan retarded pun kompom takkan bagi Edward tinggalkan dia. And oh, Pierre Andre and Khatijah Tan duduk depan aku. Dan paling aku takleh tahan, masa Bella ngan Edward baring kat atas bukit, Khatijah Tan leh cakap "nice cinematography" kat Pierre. Ha ha ha.... Giler awkward tengok cerita ni ngan ur mom.

I am disappointed dengan cerita ni. Nasib baik aku tak tengok ngan Bombaman, Chah. Tapi kalau aku tengok ngan dia, session kitorang dalam bilik confirm will be hotter. Don't u think?

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...