Tuesday, April 14, 2009

Sabtu dan ahad aku dihabiskan kat Muzium Negara. Yes, u read me right. MUZIUM NEGARA. I'm such a good citizen. Ha ha ha. Dan aku juga seorang makcik yang adil. Sabtu aku bawak 3 orang nephew aku dan ahadnya, aku bawak belen yang lagi sorang tu. Tapi since hari ahad aku keluar dari pagi, dapat la gi muzium PDRM. Then nak pegi taman orkid, tapi hujan tidak mengizinkan.

You have to understand, i need to take this slowly. Aku tak nak abandon kau macam dulu lagi. Tolong faham. Jangan paksa aku. Aku dalam proses mencuba untuk terima. Sabar. Baru 2 minit bercakap kat telefon, aku rasa macam 2 jam. Aku cakap ngan diri aku, layan je, tapi tak boleh. Kejam sangat ke aku?

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...