Monday, May 04, 2009

Tomok menang OIAM? Big deal. Dia memang dah ada peminat masa dengan New Boyz. Then menjadi musically genius bak kata Paul Moss, lagi la dia kumpul orang yang minat dia. Kalau Aweera yang menang, barulah aku kagum. Tak, aku bukan nak perleceh Tomok, sebab aku neutral, takdela minat sangat, tapi aku tengok gak dia punya performance. Memang best. Aku tak tengok final OIAM coz aku dalam bas. Dan aku turun je dari bas, kakak aku call, jerit2 tanya tengok tak OIAM, Tomok menang katanya. First word yang keluar dari mulut aku ialah : BABI! Eheheheheh... Coz aku nak Aweera yang menang. :)


These 3 days have been fun! Aku gembira. Dan aku rasa best sangat2.

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...