Tuesday, December 28, 2004

Hari ini, buat pertama kalinya, aku jadi kurang ajar yang amat sangat...
Aku mengeluarkan segala kata kata kesat yang wujud dalam vocabulary hidup aku kepada seorang tua, yang bertitle HAJAH!
Sekurang kurang ajar aku, aku masih menghormati orang tua, tapi HAJAH ini sesungguhnya mencabar kesabaran aku!
Kenapa mesti menabur fitnah, menyakitkan orang yang aku sayang?
Kalau kau mahu kakak aku keluar dari rumah kau, beritahu dengan baik...
Susah sangat ke?
Kenapa mesti nak menyakitkan hati kakak aku?
Memang dasar orang tua nak mampus, macam tu la...
Wohoooooooo...........
Aku amat marah sekarang!
Harap je title HAJAH, isteri IMAM, tapi mulut, jaja satu kampung!
Lagi bangsat dari pelacur!
Padanla Allah bayar cash kat dunia, punya anak seorang penagih kronik...
Bercerai berai dengan isteri, anak terabai...
Sebab mulut kau yang bangsat itu, faham?

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...