Thursday, April 07, 2005

Aku baca balik PM kat forum lelama dulu...
Aku simpan semuanya...
Kenangan di hari tua...

Kiddo...

Bila akak baca balik PM tu, mak aih, sakit sungguh hati akak....
Tapi kan, kiddo kan, life's funny, kan?
The table can turn in the blink of an eye...
Hmmmm....
Life goes on for the both of us, kan?
Ada nanti, ada la...
No hopes, aight?

Kenapa nak jadikan aku scapegoat?
Kalau kau dah dapat kije kat tempat lain, kenapa mesti jadikan aku alasan ko untuk berhenti?
What did I do to you?
Aku rasa aku takde wat pape pun....
Jahat sangat ke aku ni?
Ko buat aku rasa tak besh the whole day hari ni....
Nasib baik aku ada sorang adik kesayangan dan sorang sahabat yang amat baik...
Yang boleh membuat aku senyum dan ketawa kembali...

BITCH!

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...