Friday, August 19, 2005

Semalam aku dengar sorang kakak ni bersungguh sungguh cerita pasal rancangan Mencari Cinta kat TV3 tuh...
Entah kenapa, aku takde deria rasa langsung nak tahu pasal rancangan nih...
Kalau nak kata nak menonton, jauh sekali la...
dah tetentu masa tu aku tgh bertungkus lumus (ayatnya, bertungkus lumus... HAHAHA!) kat belakang Studio 1 kat Angkasapuri...
Interzon meh...
Kul 9, aku tgh duk rehearsal, masa tu la rancangan tu on air...
Hahahaha....
Memang kompom aku takkan leh tengok, unless aku cuti yg tak dapat dielakkan masa Interzon...
Tapi cuti yg dibenarkan masa Interzon ialah aku sakit kuat o ada kematian...
Takkan selera la deria rasa aku nak layan citer tu tetengah situasi macam ya aku state tadi...
Takpun, dah abis rancangan tu, minah tu dah jumpa pun 'cinta sejati' dia, still gak aku tak dapat tengok...
Mwahahahahaha...
Pesal aku merepek pasal mende ni pulak ari nih?
Entah, aku rasa cam nak tulis, aku tulisla...
Eheh...

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...