Saturday, January 12, 2008

Aku ingat nak login kat sini guna gmail, tapi jari aku laju jer taip yahoo punya email.
Punya la tak synchronize otak ngan jari aku, ahaksss......
Tadi tolong ayong n asu kat karipap, n satu je yg aku tak suka, nanti tapak tangan aku especially yg kat ibu jari mesti sakit giler. Tapi takpela, amal jariah, kan?
Ehehehehe......
Tuhari aku ada jumpa satu blog yg penuh ngan gambar kucing, sekali lupa lak nak favorite, kiciwa betul pasal aku ingat aku nak link kat blog aku. Cheh!

Kiddo, did i do anything wrong?
Kenapa lately akak rasa ko macam nak avoid dari akak jer?
Serious cold.
I can feel the coldness here, tarak tipu punya.
The way you talk to me, sms me, memang lain gila.
If you really want to avoid me, do tell.
Akak leh faham n terima punya, no worries.
Kita bukan baru kenal semalam, dah 6 tahun dah.
Akak sayang ko. Betul betul sayang.
From the bottom of my heart, i really really love you, kiddo.
So, kalau nak ditch me pun, at least tell me, n tell me why.
I need and want to know, aight?

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...