Wednesday, June 25, 2008

Kenapa buat blog hanya boleh dibaca oleh pembaca yang dijemput?
Kedekut?
Takut org yg kenal baca tentang keburukan kau?
Kalau jawapan yg kedua, baik tak payah ada blog in the first place.
Dah la.
Malas aku.

And thank you my friend for introducing me to the haunted Sick Puppies song.
Thank you so very much.

Owh, aku tak pernah beritahu ke yang kalau aku hilang perasaan, aku akan ignore semua orang?
You already have a taste of it malam tadi kan?
Too bad, it must have slipped my mind.
To tell.
My bad.
Anyway, you almost pass the test.
Next time, kalau aku dah bagitau aku hilang perasaan, biarkan aku.
Let me be with myself.
Kau tak perlu tunjukkan concern kau dengan telefon aku sebanyak 68 kali.
Sudahnya, aku off telefon.
Dan aku memang lupa nak beritahu.
Jadinya, kau salah, dan aku terlupa.
Balanced. Jadi neutral.
Tapi yang bangsatnya, pepagi lagi kau dah spoil mood aku.
Nasib baik aku rasa nak layan.
Kalau tak, memang phone aku akan off satu hari ni.

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...