Thursday, August 14, 2008

Rumah tumpangan? Cheap betul. Sangat cheap. Aku expect paling kurang pun, Dragon Inn. Kau bawak aku pegi rumah tumpangan? Then, kau ajak aku keluar lagi Jumaat ni? Tak hingin aku. Pegi carik pompuan lain la. Cheh!

Aku tau, any guys yang make out ngan aku, kompom akan satisfied. Confirm. Sebab aku tau how to treat a man. Tapi malangnya, tak semua lelaki yang make out ngan aku knows how to treat me good. Even si ex yang tinggal bersama-sama tu pun tak reti nak treat me right. Except for Big Fat Liar. Sebab tu aku terkesan sangat ngan dia. And i can't get him out of my mind.

Yang si ex ni lagi teruk. Suruh aku bagi hand job. HELLO!. Aku perempuan, dan aku ada something yang dipanggil vagina. Tak faham? Ok, let me simplified it for you. Pussy. Rings any bells? Good. Aku ada pussy, kenapa kau nak suruh aku bagi hand job?. Penat tau tak? Lenguh. Nak tercabut tangan aku. Then, bila kau came, kau dapat sedap. Aku dapat apa? Dapat lenguh tangan.

Aku ingat dia boleh change. Tapi, aku cuma boleh harap je la.

Dahla, malas dah aku nak tulis.

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...