Sunday, August 31, 2008

Sayang? Memang murah betul ayat-ayat cinta sekarang ni. And kiss sikit? Wah wah wah..... Bukan semua perempuan dalam YM tu cheap. And i'm sure as hell not one of them.

Asal ada perempuan layan PM kat YM, she is labelled as cheap ke? Tak pernah ke terfikir yang maybe dia nak cari kawan. Maksud aku kawan yang boleh tolong masa susah n boleh ketawa masa senang. Bukan semua perempuan dalam YM tu cheap, yang kau boleh bawak keluar n have sex with them. Eventhough ada some of them yang macam tu. And aku pun heran gak, ape semua lelaki kat dalam chatroom tu kabaret-kabaret belaka ke? Ataupun desperado? Since lelaki dah instilled in their mind pompuan chatroom cheap, maka aku pun anggap semua lelaki dalam chatroom tu kabaret la. Boleh?

So, kalau kenal perempuan kat chatroom, and kau sebagai lelaki ajak dia keluar sekali je and dia agrees, so, she's cheap? Tak terlintas ke, maybe yang dia cari kawan or cari boyfriend or prospective husband? Kalau dia tak agree nak keluar, macam mana nak get to know each other? Tak faham betul la aku lelaki yang mindset macam ni. Pelik. Lagi weird dari aku yang weirdo ni.

  Listen, i know you are watching what i'm doing. So long i finish my work, i don't think it's a problem if i want to take a bre...